11 Mart 2014 Salı

Kendini Pamuk Şeker Sanıyor ama G*te Giren Çubuktan Haberi Yok


 Geliyooooooooor !!

Cidden kalp kırmaya programlanmışsınız, ön yargılarınıza teslim olurken bizlerinde düştüğü en büyük ön yargı siz ve sizin gibileri insan sanmamız ! Yazılan çizilenleri başka yerlerinizden anlayıp insanları kategorize etmeyin derim, kendinizi ulaşılmaz ciğer hiç sanmayın ! İnsanlıktan, dertleşebilmekten, paylaşmaktan dem vurup, değiştiğine inanıp balçıklaşmış tavırlarından sıyrılamayan ve başkalarınıda o balçıkla sıvamaya çalışan tiplerden fazlasıyla bıktık. Ha suç siz gibi tiplerdemi ? Tabiki hayır, ben gibi o balçığa paçasını bulaştıran ahmaklarda. Kimi kimse kişiler burada yazılanları fazlasıyla üzerine alınıyor. Hiç tavsiye etmiyorum. Buradaki hikayelerin, anıların tırnağının ucundan geçmez, geçemessiniz ! Dünyadaki varlığınızı değilde, Dünya'ya kilot sıyırmaktan başka neler verebildiğinizi irdeleyin biraz.


11 yorum:

  1. Katılıyorum hele ilk cümlene. Bazen çok kötü bir şekilde kalp kırıyorum. Ben çok kinci bir insanım bu özelliğimi kırmaya çalışıyorum. Adım atarak, özür dileyerek Halbuki hiç yapmadığım şeydir benim. :). İnsanlar son dönem de öyle kırıcı olmaya başladılar ki birbirlerine. Şimdi berkin üzerine yazılan paylaşımlara baksam. İnsanlar birbirlerine demediklerini bırakmıyorlar. Berkin yeter artık diyordur öldüm konuşmayın ardımdan diye. Sosyal medyanın doğurduğu özürlü çocuklarız biz diyorum, balık hafızalı, samimiyetsiz, oturduğumuz yerden yazarak kalp kıran tuhaf yaratıklar olduk. Bizim düşünmeyenleri öteliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kinci kedisin =) belki kindar değilde yapılanı unutmuyorsundur olamazmı =)
      Yeni nesil kesin idiot, tartışmayı bilmeyen, saygısız, bencil, sanal dünyaya haps olmuş bir nesil =( biz yarı yarıya öyleyiz diyebilirim, iyi kötü sokağı gördük, şimdikiler direk sosyal ağlara bağımlılar =(( herkeste bir dayatma teori çürütme, asimile etme çabası bakalım nereye varacak, ben elimden geldiğince bölücü herşeyden uzak durmaya çalışıyorum.

      Sil
    2. Ben bu tutumunuzu taktirle karşılıyorum. Bencede yapıcı ve birleştirici olalım.
      Ama yanlışa yanlış deyip, doğruyu taktir etmesinide bilelim.
      Ve Berkin huzur içinde yatsın.
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Peki kırıldığımız için kırılıyorsa o kalpler? ...

    YanıtlaSil
  3. Sonsuz bu ara çok nadir uğruyorsun buralara. Ben uzun uzuun yazılarını özledim haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun yazmıyorum yazamıyorum hem zamanım kısıtlı hem de ben uzun yazı görünce ürküyorum, takip edenlerde ürkmesin okurken sıkılmasın diye kısa kesiyorum =) ama yinede teşekkür ederim ^-^

      Sil
  4. Ha pamuk şekerin çubuğu :D Ben de iki saattir gifte kızın arkasına saplanan çubuk ile yazıyı bağdaştırmaya çalışıyorum asdgjfhjsgdcas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gif tam sizin blogluk hahahaha

      Sil