14 Mart 2014 Cuma

Ne Güzelsiniz..
































Dünya onlarla çok daha güzel, üzücü günlerden sonra biraz da güzel şeyler görelim istedim, herkese iyi hafta sonları...



31 yorum:

  1. Oyy nasıl güzeller yaa :) Bebekle kurt köpeğine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi birini seveyim şaşırıyor insan =) nasılda akıllılar ^-^

      Sil
  2. Tüm canlılar içinde en zeki olduğumuzu iddia eden biz insaoğlu da biraz nasiplensek onların vicdanındani sevgisinden...Keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllarındanda örnek alsalar keşke, beyin özürlü çok etrafımızda !

      Sil
  3. sağ üstteki "kedi yavrusu bakışı" her zaman işe yarar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O minik bir cimcimeee ^-^ heryerini öper ısırırım =D

      Sil
  4. Ben bu kedileri boşuna sevmiyorum yaa... Çok sevimliler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen pamuk şekerleri onlar

      Sil
  5. Ne kadar iyi yüreklisin sen! Hepsi çok güzeller...

    Mutlu haftasonları ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Senin yüreğinin güzelliği Arya
      =)

      Sil
  6. Sağ üstteki kedi ne öyle, hava mı atıyo şimdi tatlı filan diye, çok sinir olurum böylelerine -,-

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Özlemciğim mim yapmıyorum artık. Kırılma bana tımımmı =)

      Sil
  8. ince düşünen sonsuz sonsuza kadar buralarda olsun ve her gelmemde elimle koyduğum gibi bulayım onu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^-^ üst çekmeceye koydun benı =D hıhıhıh

      Sil
  9. Hınıı tiplerini yediklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok güzeller
    :)
    Hele o pisicik
    :)

    YanıtlaSil
  11. aayyy çookkk tatlı bunlaaarrrr :)

    hemm ne demek mim cevaplamıyorum Sonsuz yaaa!!
    (:

    YanıtlaSil
  12. keşke bu dediğin gerçek , dünya onlara daha güzel olsaydı ... ama insanlar yüzünden değil maalesef Sonsuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmek aslında en kolay ama insanlar sevmemeyi tercih ediyor !

      Sil
    2. Sanırım gerçekten öyle ..

      Sil
  13. hihi =) çok tatlılar..
    Ben bayağı ara verdiğimden okunacak şeyler birikmiş,
    hadi yaz yeni şiirler :)

    YanıtlaSil
  14. ben de yeni bir kedi buldum ayyyy gorseniz avuc ici kadar,minnacik,ama isim bulamadim bana yardimci olurmusun sonsuuuuuzzz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı olabilir, biber olabilir rengi ne ?

      Sil
  15. gri renkte ama sansli guzelmisssssss)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duman olsun ozmn =D ya da tozlu(pis şey onu hahaha)

      Sil
  16. tmm ismi duman olsun.ayagi yaraliydi yaaaaaa iyilestirdim ben onu,kucuk bir ev yaptim ben onaaaa >^_^<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok çok iyi yapmışsın Aylin =) senin gibi sağ duyulu insana çok ihtiyacı var bu gezegenin !

      Sil