13 Temmuz 2014 Pazar

Nefessiz



Fazla düşme üstüme, zihnime tecavüz ederken yasaklı bedenin
Kalbime ihanet ediyorum, sürgüne sürdüğüm hislerimle
Değil kuruyan dudaklarım için, aşkınla sırılsıklam olmak istiyorum yalnızlığın çölünde.
 
Fazla gelme üstüme, aşketmeye bahane arıyorken kalbim.
Gözlerinle hunharca sevişebilirim dokunmadan bedenine,
Değil kalbim, kasıklarıma kadar hissediyorum yalnızlığı gizlice.

Fazla girme benliğime, asayişi sağlamışken anarşist düşlerimde
Hasretine tam şarjör sövüyorum sensiz gecelerimde,
Çalarken sokağımda yalnızlığın sireni, hazır ol da bekliyorum sevgili gel teslim al benide.
 
 
 

29 yorum:

  1. bunu se mi yazdın ? boiiii çok iyiymiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu etiketlerden hiç girmiyorsunuz değilmi =) şiir etiketi var orda lütfen ama cıkcıkcık =D

      Sil
    2. peki oturdum sıfır bana :) ..

      Sil
  2. "Fazla girme benliğime, asayişi sağlamışken anarşist düşlerimde
    Hasretine tam şarjör sövüyorum sensiz gecelerimde"
    Çok güzel yazmışsınn ya :S Duygular dibe vurdu ://
    Bi yandanda aşk mı var semada diye de düşünüp seviniyor insan. Tuhaf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk davulcu olsa benim sokağımdan geçmez alt sokaktan geçer ahahahaha

      Sil
  3. Korkularımız yaşamak istediğimiz hayatı,aşkı hissetmeyi önler duygularımıza bir anahtar koyar kısıtlar...Kaybetme korkusu...Yüreğine sağlık çok güzel satırlar. :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle güzel hikaye yetmedi bir de şiir mi yazıyodun sen :)
    Sağlam bi yürek var bunu anlamış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şeyma, nie herkes şaşırıyor ya (=

      Sil
    2. Erkekler hep duygusuz olarak bilinir ya :)
      Alınma bak sana demedim :D

      Sil
    3. valla en güzel şairler, en güzel bestekarlar hep erkek =D

      Sil
    4. Biliyodum böyle diyeceğini benimde aklımdan geçen oydu :D
      Ama şu zaman için söylemek istedim :)

      Sil
  5. çok beğendim sonsuz başarılı :)

    YanıtlaSil
  6. Of of offf! ( Bu çok beğendiğimin ifadesi) Şimdi bu ne Anarşi deme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha ilahi onorşik Ö. anarşi kelimesi geçiyor diyemi hı bakim hahahaha

      Sil
    2. Ben kim Anarşik olmak kim yaaaa hehehehe

      Sil
    3. Anarşi arada sırada gerekir ;)

      Sil
  7. ooooooooooooooooo bu ne guzel siir boyle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin begendiyse ben de begendim uleyn ;)))

      Sil
    2. ya aylin değilse =D

      Sil
    3. Kalp onun imzasi :)))
      Zorronun Z si varsa Aylinin yan yatmis dondurma gibi kalbi var :)))

      Sil
    4. HAHAHAHAHAHAHA komik pukki benzetmeye bak, ondan sonra neden aşk bizi bulmuyor =)

      Sil
    5. sizi bir elime geciriyim var yaaaaaaaaa....gecin siz dalganizi.su sinavi bi atlatayim gorurum ben sizi))) (tabiki benim baska adsiz bi var bu blogda hiiiiiimmmmmm.bana ihanet ha bu blogda benden baska adsiz olamaz uleyn)

      Sil
    6. açsan bir blog herkes rahatlar =)

      Sil
  8. tmm bakarim bir ara ;)

    YanıtlaSil
  9. güzel yürekli blogcanim benim

    YanıtlaSil