2 Temmuz 2014 Çarşamba

Şak Şak Şak



 ! Bravo Bravo !

Sadece yaftalamak, karalamak, rencide etmek, kategorilere bölmek, hat safhada saygısızlık gibi daha bir çok saçmalığın yapılması için insanların dünyaya getirildiği bir ülke artık burası !! Misal hayvanları sevmez, saygı duymaz ama sevenede anlam veremez beynini s . . klerim,  kendi s . . nden düşene insanlığı, saygıyı öğretemez ama kendi hakları olunca kat be katını isteyenlerin ülkesi, artık şunun bilincindeyim ki bu kadar mal ne eğitilebilir ne de ihraç edilebilir. Geriye tek çare kalıyor ! Orasını da sizin fantezinize bırakıyorum . . .



15 yorum:

  1. Benim fantezilerim hiç iyi şeyler söylemiyor bu konuda :)

    YanıtlaSil
  2. Senin gibi bi insanı bu hale getirenler utansın diyecektim ama utanırlar mı?
    Hiç sanmıyorum. .
    Yok olabilseler keşke..

    YanıtlaSil
  3. Zaten şu an yaşananların sebebi de bu değil mi?
    Yaftalamak, etiketlemek

    YanıtlaSil
  4. ana ne kadar kizdirmislar seni boyle.CIKS CIKS CIKS

    YanıtlaSil
  5. bu tip insansılar neden bizim ülkemizde toplanmış bir türlü anlam veremiyorum doğrusu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok arkadasim her ulkede var boyleleri.bizde de var

      Sil
  6. Öyle kişiler bizim sabır taşımızı ölçüyor resmen, açıkçası sabretmek gerek, sabrın sonu selamettir inşaallah...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. kim nee hayvana eziyet eden biri mi var ? getir Butt ablanın önüne sen onu bi :))

    YanıtlaSil
  8. Hiç bir şey birdenbire olmadı... Ama sonuç çok çarpıcı oldu.
    bu sinirini tetikleyen nedir bilmiyorum ama kendime günde bir milyon kez söylediğim gibi...
    Sakin ol... Hiç bir şey daha güzel olmayacak ya da değişmeyecek ama sakin ol =)

    YanıtlaSil
  9. :) neden bilinmez ama sitemini okuyunca tebessüm ettim.
    Kendi içsellerimi burada gördüğümden sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Galiba seni sinirlendiren her ne ise hepimizi sinirlendiriyor olmalı ki hepimiz seni anlayabildik ve seninle hem fikir olduğumuzu belirtmek istedik. Ben de senin yazında kendimi buldum. Yalnız bu kadar malı ne yapacağıma bir türlü karar veremedim:)))

    YanıtlaSil
  11. Bi kaç işkence yöntemi araştırdım internetten ama işkenceyle beyin değiştirilmiyor ki...

    YanıtlaSil
  12. pıçaklatalım. adamımız var nasısa bi kaç yıl yatar çıkar

    YanıtlaSil
  13. Seni bu kadar kızdırmayı başaran adamı eleştiri için "tebrik ediyorum" desem linç edilecek gibi hissettim. İnsanlarla ne kadar samimi bağlar kurmuşsun.

    YanıtlaSil