14 Temmuz 2014 Pazartesi

Sitem Kusmaca


 Çizim: Rıza Türker

Hayata aşkla anlam yükleyenler, yani bizler. Mal gibi yalnız olup depresif bir hayat sürüyoruz ya hani, çok sıkıcı lan bu. Salak salak "kitap okuyorum, böyle de mutluyum ben" tribiyle dolaşmıyormuyuz bide allam çıldırcam, cidden sevdiğine nasıl davranacağını bilmeyen, sevgiden bi haber insanların sevgilisi oluyor ya kafayı kıracak gibi oluyorum. Bazen Feysfuck'ı kapatıyorum(kabul fesatım ben a.q.) millet mutluluğun resmini paylaşıyor bize de beğen butonuna basmak kalıyor. Bunları listeden siliyorsun bozuluyorlar bide, evlenebilenleri geçtim daha sonra evlenemeyenler grubu oluşuyor, o grubun içinden de evlenen biri olunca daha gıcık oluyorum, resimlerine baktıkça sanki bize nanik yapıyormuş gibi hissediyorum, "Nıhaha bende evlendim olm, sizde öyle mal gibi kaldınız hıhahah" Tanıştırayım, karikatürdeki adam yani ben ! Başka bir yazımda hönkürmek üzere küle küle.


29 yorum:

  1. Face de ilişkinin her anini yayyinlayanlar yok mu ne iticiler ya. Özel hayat diye bişey birakmiyorlar. Cok mıç mıç. Oyle olcaksa hic olmasin be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında daha ağır yazarımda gerek yok =D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. değilim aslında da boşwer =)

      Sil
  3. Bakma sen o insanlara ya. Ben o ortamdan insanların sahteliğinden sıkıldığım için uzaklaştım, kapattım. İnsanları incelemişsindir. Bir tana kötü bir şeyden bahseden gördün mü? Sanırsın Dünyanın en mutlu, en sorunsuz insanları. Bir de faceteki herkese içten olmayan canımlar, cicimler. Çoğunun fotoğrafları gibi ruhları da photoshop olmuş. Sanki hangimiz daha mutlu, daha iyi, daha güzel yarışına girmiş insanlar. O ortamlardan tamamen uzaklaşmak güzel olanı.Bir de evlilikte her şey değil. Çok ciddi bir kumar evlilik. Şimdi güzel anlarını paylaşsınlar yaw yazık. Kıskanç kedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ne güzel yazmışsın valla kıs, bu girdikleri yarışta biz gibi kişiler sancılı çıkıyor. Kendi kendime bir ben mi böyle triplere giriyorum diyorum hahahahah valla nefret geldi şu sosyal ağlardan

      Sil
    2. Ben uzaklaşmasaydım o ortamdan sevdiğim insanlardan soğuyacaktım iyice. Benim öyle neden herkes mutlu, evli, çocuklu hehehe :D şekilde düşüncem yoktu. İnsanlar bana sahte gelmeye başladı. Bir de ben kaç kez dile geirdim bilmiyorum. İnsanlar böyle sosyal medyalar yüzünden mutluluk tiyatrosu çevire çevire gerçek duygularının ne olduğuna karar veremeyecek duruma gelecekler. Her şey farklı bir güzel acı, üzüntü bile. Üzülen insan acizmiş acınasıymış gibi bakıyorlar. Sanki özellikle faceteki insanlar mutluluk yarışına girmiş gibi.

      Sil
    3. Adam afedersin kullandığımız ilk condom deyip face koyacak diye korkmuyorum değil =D

      Sil
  4. Şu bir gerçek ki her zaman kötü adamlar sevilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olma vakti geldi desene ;)

      Sil
  5. Hiiii :( Kacsam iyi olacak sanki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistemin icine dahil degilimdir zaten ben di miiii :))) nie kacayim sanki hecc :))

      Sil
  6. hakkaten haaaa o ne be uyuz olurum oyle tiplere nispet yapar gibi.caaaat diyo suratimiza vuruyorlar sap oldugumuzu(((Bu arada benim bu hafta universite sinavim var lutfen bana boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllll boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllll dua edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. sınavını verirsin canım

      Sil
    2. insallahhhhhhh

      Sil
  7. Şu sosyal ağlar hayatımızdan çıksa en çok ben mutlu olurum =)
    Yazın biraz kafamı karıştırdı doğrusu... Öyle bir kitleye hiç dahil olmadım ama biraz anlıyorum sanki.. aslında hiç bir şey gösteriş için değil bence en azından bir kısmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen benim gibi daha sinir olmamışsın yoksa bu tiplerden heryerde var ;)

      Sil
  8. Hahahha nasil delirmiiisss dolmus dolmuuuss patlamiiiss.. simdi sirtini sivazladigimi hisset ve gecti gecti dedigimi duy alicim.. daha iyi misin? :))
    Soyle yapalim, sen de ben de o gunlerin en mutlu insanlari olacagimiza inanalim ne dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ivit pukki de bi git pukki gibi olmus. Bak gelio bes kardes :))

      Sil
    2. kızacağını biliyordum, o günlerle ilgili sen çok polyannasın desem =/
      sende bi gün evleniyorum diye çıkarsan meydana çok sevinirim ama içimden fesatlanırım söylim =D bence biz gibi güzel ama yalnız olan insanlarada ihtiyaç var bea

      Sil
  9. Kızlar beyinsizlerle birlikte olur ama evlenirken kafası çalışan birini daha çok tercih ederler
    Face olayında haklısın bende çok sinir oluyorum, sırf inadımdan fake resim çekilip koyasım geliyo
    Ve senin içini görebilen biri karşına çıkacaktır sadece bu kadar taktığın için olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlara anlam veremiyorum zaten =P güzel yorumun için teşekkür ederim Myna =)

      Sil
    2. Kızlar kendilerine de anlam veremiyor zaten :) kendini anlayamayan bir varlığı bir başkası nasıl anlasın :D

      Sil
  10. sosyal medya özellikle feysbuk özelini deşifre etme alanı oldu iyice.. size katılıyorum herkesle paylaşılan şeylerin özel bir anlamı olmaz. bir de empati kurarak paylaşım yapılmalıdır bence, insanları anlayabilmek anlayışlı olmak çok önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçketen benimle hem fikirde olan arkadaşlar görmek mutlu ediyor =) teşekkürler yorumun için =)

      Sil
  11. Kapat kapat sende millet başa döndü artık paylaşacak bir orjinallik de kalmadı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece hava ve trip atmak için kullanılan sosoyal ağ !

      Sil