18 Ağustos 2014 Pazartesi

Selamlar . . .

Ellerin dert görmesin iklim abi.

Herkese selamlar saygılar. Yaz tatilinde olduğumdan dolayı bloga ve bloglarınıza gelip gidemedim, İstanbul'da havanın serinlediği ve sonbaharın göz kırptığı şu günlerde arayı kapatacağımı umuyorum, bloguma yeni gelen arkadaşlar olmuş hoşgelmişler, şöyle bir durum var ki bağlantıları görünmüyor bloglarını göremiyorum ! Yorum kısmına bir link atıveseler süper olur. Yokluğumda yorum atan arkadaşlara teşekkür ediyorum, Cahit'e devam edeceğiz inşallah. Tatilde Rize yaylalarındaydım, güzel fotolardan seçmece bir kaçını paylaşacağım, tekrardan hepinize selamlar saygılar iyi haftalar.


Çizim: Rıza Türker


20 yorum:

  1. Rize çok güzeldir , nemine rağmen :) Fotoğrafları bekliyorum ..

    YanıtlaSil
  2. rize candir.ben de bu sonsuz neden ortaliklarda yok diyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazıp belirtmem gerekirdi özür dilemeliyim herkesten

      Sil
    2. ozlettin kendini

      Sil
  3. Selammmmm :)
    Yaaa ben birçok blogu ziyaret ettim aslında Sonsuz ama senin yazıların düşmemiş sayfama nedense.
    Bu arada ben bu Cahit konusunda geride kaldım baya ona bir gün ayırmam gerekecek sanırım.
    Özlemişim seni aşk adamı! Hoşgeldin ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizleri gördüm daha iyi oldum teşekkürler Aslı =) bir günlük işi yok be yarım saat bile sürmez kaç sayfalık yazı hepi topu 10 dur.

      Sil
    2. Bizler de seni görünce daha iyi oluruz emin olabilirsin :)
      Aaa gerçekten mi? :)

      Sil
  4. Geçen gün arkadaşım o çok sıcak kış gelsin diyen kızcılık oynarken ben "sıcak olsun problem değil yeter ki yaz olsun" dedim diye yüzüme bir iklim abi tokadı geçirdi. Yani demem o ki, gerçek hayatta işler öyle yürümüyor sonsuzcum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee hak etmişsin gerçek hayattada iklim dostu tokadı yemişsin kanı emilesice hahahaha

      Sil
  5. el çırptım!
    tekrar hoşgeldin <3

    YanıtlaSil
  6. Orada üşümüşsünüzdür siz hehehe Hakikaten her şeyden şikayet ediyorum. O yüzden benim mevsimin ilkbahar ne soğuk ne sıcak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13km yağmurda patikadan aşağı inerken dahi üşümedim =) kaplıcaya girdim çıktım ozmn üşümeye başladım çünkü ıslak giysileri mecbur tekrar giydim yukarı çıkarken hahahahah sonra kuzineyi yaktık zaten, böyle romantik şeyleri hep sap sap arkadaşımla yapıyorum ya kafayı kırcam =P

      Sil
  7. Ben gelene kadar tatilden dönmüşün :)
    Ama iklim abiye söyle ben 4 mevsim kış olsa yok demem kızmasın bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek bir şey istersen kızmaz hahahaha

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yorucu ama güzel bir tecrübeydi =)

      Sil