27 Şubat 2015 Cuma

Belki Bir Gün












Şimdi Ortaçgille Teoman'ın birlikte verdiği konserin şarkılarını dinliyorum da, ne tatlı herifler lan bunlar =) düşünüyorum da bu adamlarla komşu olsaydım ya, böyle sabah dairemden çıkarken  mavi ayakkabılarının bağcıklarını bağlayan Bülent Ortaçgil'le sabahlaşsak "Abi günaydın, nasılsın?" ya da akşam kapım çalsa Teoman "Sonsuz birazcık tarçının var mı?" diye sorsa(tarçını çok severim ve bu hayal benim).  

Tam da şuan dinlediğim "Eylül akşamı" . . .

Bu şarkıya istinaden,

Belki bir gün . . .

Bir yerlere giderken aynı renk tonlarında giyiniriz,
Plansız bir yerlere gidip süprizlerle karşılaşırız,
Sensiz plan yapıp sana süprizler yaparım,
Tam mesaj atacakken ekrana senin sevgi mesajın düşer,
Birlikte markette reyonları gezer, alacağımız abur cubura karar veremeyiz,
Akşama hangi sinemaya gideceğimizi düşünürüz,
Sana anlatamadığım hislerimi müzik listesi yaparak anlatırım,
Kitapçının bir köşesinde sen, bir köşesinde ben kitaplara göz atarız,
Birlikte sokak kedilerine mama dağıtırız,
Otobüste giderken başını omzuma dayarsın,
Ada'da bisiklete bineriz,
Seninle şebek şebek pozlar verir bol bol foto çekiliriz,
Yara izlerimizi gösterir nasıl olduklarını anlatırız,
Balat'ta bir cafede çay içeriz,
El ele tutuşur karların üzerine birlikte atlarız,
Ya da denize atlarız,
Aynı şişeden ağzımızı dayar su içeriz,


Seni kıskandığım için homurdanırsın
Seni öptüğüm için utanırsın
Seni sevdiğim için . . .



11 yorum:

  1. Hihihi hayal ettim de çok keyfili bir yaşam olur. Tarçın kokusu süperdir. Bir de görsel çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks Özlem =) çok gzl bir balkon evet(cihangir), tarçın çayını çok severim esasen

      Sil
  2. ahhh bütün yazıda takıldığım tek yer neden aynı şişeden ağzımızı dayar su içeriz oldu acepppp..
    tarçın candırrr kokusu bile yeter. çok severim kendilerini (:
    ahhh Sonsuz seni okumak gerçektennn çookkk güzel sen hiiççç kaybolma heeppp buralarda ol tamam mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piki ^-^ kaybolmam =))) teşekkürler Aslıcım gzl yorumların için

      Sil
  3. aAaa huzur fışkırtan yazı yapmışlar :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesli güldüm =D ahhahahaha, blog içimizi rahatça dökebildiğimiz yegane yer valla, epeydir yazı yazmıyordum birşeyler yazmaya çalışıyorum işte, sen ve senin gibi yazan arkadaşlar kadar olamasakta idare edicez artık =)

      Sil
    2. Bence hep hep yazmalısın :)) Ben çok eğleniyorum şahsen seni okurken :) Aman efendim teveccühünüz:)

      Sil
  4. Belki bir gun...umudunu kaybetme )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutlar biterse bizde biteriz =D

      Sil