27 Ağustos 2018 Pazartesi

THE END

9 yorum:

  1. The End ? Her bitiş yeni bir başlangıçtır.. Hayırla ve huzurla dolu başlangıçların olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nursalkımı =) İnşallah diyelim...

      Sil
  2. Tüm arşiv silinmiş sanırım.. bu bir bloğa veda mı? :/

    YanıtlaSil
  3. bazı kişisel blogların bir misyonu oluyor sanki. hayatın belli bir evresinde yolculuğumuzun bir parçası gibi. yolun sonunda köşeyi dönünce, değişen hayatla beraber görevi de bitiyor gibi..
    ben the end diyeli çok oldu ama senin "the end"i görünce hüzünlendim be sonsuzum.
    kuşları görünce daha da bi buruldum niyeyse.
    en güzel yaşanmışlıklar daha yaşamadıklarımız diyorum arkadaşım;)
    sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav senin bloguna bir ara giremedim, davet mavet almanız gerekti yazıyordu, sonra senden haber alamayınca bende meraklanmıştım, öncelikle iyi olmana sevindim =) keşke böyle bir paylaşımın altında yorumlaşmasaydık. Aslında ara ara gelip bakıyorum, takipte kaldığım arkadaşlara göz atıyorum, çoğuyla genelde instagramda takipleşmeye devam ediyoruz alis ^-^

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil